19 maart 2024

Makkelijk je antwoord via een geautomatiseerde gesprekspartner op de website van het zwembad.

Iedereen zit tegenwoordig wel op internet en ieder bedrijf heeft ook een eigen website. Op deze website staat vaak informatie maar soms is het ook een webshop. Bij het lokale zwembad zal het veel al informatie zijn. Over de zwemles tijden, de lessen die er gevolgd kunnen worden en wanneer er vrij gezwommen kan worden. Als website bezoeker kan je dan rustig de website bekijken in je eigen tijd. Toch kan het zijn dat je als website bezoeker het antwoord niet kan vinden of snel nodig hebt.

De voordelen van een geautomatiseerde gesprekspartner.

Ook wel makkelijker gezegd: chatbot of flowbot. Deze twee verschillen ook nog van elkaar. Een chatbot is een bot die antwoord geeft op de vraag. Een flowbot stelt vragen en geeft opties waardoor hij je naar het juiste antwoord brengt. Website bezoekers ervaren de flowbot vaak als minder vervelend omdat deze daadwerkelijk ook een optie geeft om bijvoorbeeld een medewerker te spreken. Iets wat sommige consumenten erg fijn vinden. Een flowbot kan je inrichten zoals je zelf wenst. Hierdoor heb je de creatieve vrijheid om hem in te zetten zoals je zelf wilt.

Chatkracht staat voor je klaar.

Een online klantenservice met een contactpagina en een e-mailadres is al aardig wat maar je kan je online klantenservice nog breder inzetten. Het kan erg moeilijk zijn om precies te weten waar je moet beginnen. Chatkracht kan je hier bij helpen. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice. Met name de live chat en daarnaast alles wat er om heen valt: chatbots, flowbots, Facebook en ga zo maar door. Samen met Chatkracht kan je kijken wat het beste is voor jou en je bedrijf om de online klantenservice naar een nog hoger niveau te tillen. Neem vrijblijvend contact op voor een gesprek!